Pagina's

woensdag 8 maart 2017

Scr@p-Cards challenge #94

Hallo Allemaal
Wat waren we weer blij met zoveel prachtige en creatieve inzendingen!
Dan is het weer zo moeilijk om een top 3 te kiezen.
Samen met het DT komen we er altijd wel  weer uit!
 Maar eerst maken we de winnares van Challenge #93 bekend
en dat is geworden Anita
Op haar eigen blog staan hiervan nog meer foto's van het hele project.

Van Harte Gefeliciteerd Anita,  je mag Anita een mailtje sturen,
 zodat wij je gegevens aan Gerda's Hobbyshop gaan door geven ,
en zij jou de Cadeaubon kan toe sturen.
 Ook mag je als je wilt Gast designer zijn voor de volgende Challenge.
Vind je dat leuk,  geef dat ook even door in hetzelfde mailtje.
 De winnaars badge (nummer 1) is voor jou en mag je mee nemen naar je blog.
 Deze vind je rechts in de zij balk.

Dan nu onze top 3
Nr. 1 is geworden Lisanne

Nr.2 is geworden Joke

Nr.3  is geworden Wilma
 
Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!
Ook jullie mogen de top 3 banner meenemen, die rechts in de sidebar staat.

Onze nieuwe Challenge #94 heeft als thema:
Een  VERJAARDAGS kaart of creatie met een STRIK erop.
BIRTHDAY card or creation with a BOW

 Ons team heeft weer mooie voorbeelden gemaakt
en zoals altijd beginnen we met de creatie van de winnares van de vorige Challenge
en die is gemaakt door Gast DT Caroline
      Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
  Heel erg bedankt dat je dit voor ons hebt willen doen!


DT Irene
Zoals velen van jullie vast gelezen hebben op haar blog.
Gaan de privé omstandigheden wat beter
en begint ze zachtjes aan de draad weer op te pakken.
Zo ook als DT lid van ons team.
Wij zijn blij met dit goede nieuws.

DT Gerie


DT Anita

DT Martine

DT Danoesja

De sponsor is deze keer De Hobbykaart 

Met deze geweldige prijs!
Super toch om dit te mogen winnen?!

 Challenge # 94 loopt tot dinsdag  4 april 13.00 uur.
en de volgende dag maken we dan de winnaars bekend.

Natuurlijk zien wij weer graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!
We komen graag langs bij jullie om een reactie achter te laten.
Je mag met 3 creaties meedoen.

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Irene, Danoesja, Martine en Anita

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars!! Mooi voorbeelden weer van het DT!
    Ik ga mijn best weer doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat geweldig leuk! Dank je wel ik ben er echt super blij mee en ga Anita gelijk mailen.
    Ook de dames met de top 3 noteringen van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creaties.
    En de voorbeelden van de nieuwe challenge ....wat zijn ze mooi!!! En fijn Irene dat je weer terug bent ( en stiekem had ik jou creatie al gezien) hi,hi.
    Iedereen een fijne dag!
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anita met je winnende kaart!! Ook de dames in de top 3 van harte proficiat.
    Wat fijn om te zien dat Irene weer terug is, dat is super goed nieuws!
    Juliie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt meiden en een leuke challenge opdracht voor ons bedacht.
    Fijne dag toegewenst!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige creaties DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd dames met je jullie mooie winnende kaarten.
    En een leuke challenge met mooie voorbeeld kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita, Lisanne en Joke van harte gefeliciteerd met jullie winnende kaarten. En natuurlijk vind ik het ook keigaaf dat ik zelf ook in de top 3 geëindigd ben met mijn kaartje 😄😊😘. Bedankt dat jullie mijn kaartje zo goed wisten te waarderen!! De voorbeeldkaarten voor die leuke nieuwe Challenge zijn prachtig dames van het DT!! Ik ga nu toch ook eens proberen om zo,n prachtige dottige strik te maken, dat is me nooit eerder gelukt.
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte allemaal, wat een mooie kaarten. Ook weer van het team voor de nieuwe challenge. Fijn dat Irene weer is aangehaakt. Mijn verjaardagskaart met strik ligt klaar, nu nog een goede foto...Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende voorbeeldkaarten weer voor de nieuwe challenge! Anita, gefeliciteerd met je mooie project! En... een plekje in de top 3, wauw, erg blij mee! Andere top-3 winnaars ook van harte gefeliciteerd!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen ik begin van de middag mijn kaart wilde linken bij jullie liep mijn computer vast.
    Helaas.
    Nu nogmaals geprobeerd, hoop dat het nu wel gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi. Jullie hebben weer schitterende inspiratie gegeven. Leuk om met een strik te werken. De winnaars gefeliciteerd. Leuk! ik heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. We zijn benieuwd. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeeld creatie's Dames !
    Doe graag mee met de challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij deze kaart van mij horen 6 fotoos. De laatste heb ik als voorbeeld gebruikt. Maar de rest is de gehele uitleg van de kaart. Helaas aan de binnenkant staat de felicitatie, aan de voorkant is het enige dat er naar wijst: de schaal gebakjes en "Cheers".
    Ik hoop, dat het voldoende is. Maar ik heb gesmuls van de voorbeeldkaarten. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, ik kreeg de opmerking dat het strikje mist op mijn kaart. Maar... er staat Een VERJAARDAGS kaart of creatie met een STRIK erop. Dit betekent toch dat je of een verjaardagskaart mag maken of een creatie met een strik er op. Er staat niet een verjaardagskaart of een andere creatie met een strik er op :) Als jullie bedoelen dat op de verjaardagskaart een strik moet, heb ik het verkeert begrepen en wil ik mijn kaart wel weghalen, geen probleem.
    groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met creatie bedoelen we een doosje tasje of iets dergelijks, sorry Mariska, we bedoelen echt een verjaardagskaart of creatie, met een strik erop. En we halen je kaart niet weg hoor, daar is ie veel te mooi voor! Het overkomt ons allemaal wel eens dat we het verkeerd begrijpen, maar tot nu toe wordt het goed begrepen! Altijd even balen, maar nooit opgeven hoor!
    Groetjes DT Gerie en team.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...